начало

„Авторитетният“ срещу „елегантния“ вариант – осми провал на избора за председател на парламента „Авторитетният“ срещу „елегантния“ вариант – осми провал на избора за председател на парламента

Електронните услуги

Тук всеки гражданин има възможността да изкаже своето лично мнение относно българското електронно правителство, качеството на предлаганите електронни административни услуги, както и да предложи мерки за повишаване качеството на административното обслужване по електронен път.


Електронните услуги

Мнениеот Гост » 16 Окт 2005, 21:48

Използвате ли административни услуги (издаване на справки, подаване на декларации и др.) по електронен път и ако да колко често? Предпочитате ли да използвате електронните услуги на администрацията пред традиционните услуги?
Гост
 

Мнениеот мира » 16 Окт 2005, 21:58

Единствените електронни услуги, които използвам до момента са от т. нар. „справочни услуги” – като например да проверя здравните си осигуровки. Изобщо не предпочитам традиционните услуги и прекия контакт с държавните служители. Нямам обаче увереност, че като подам да речем данъчната си декларация по електронен път тя ще стигне до когото трябва и дали изобщо някой ще разбере какво съм подал. Освен това не е много рентабилно да си закупиш електронен подпис, за да подадеш 1 декларация в края на годината.
мира
 

Мнениеот Гост » 16 Окт 2005, 22:00

В срока за подаване на данъчна декларация направих няколко неуспешни опита в сайта на НАП. Оттам в продължение на седмица не се намери човек, който да ми обясни причините за това, получи се обичайната за България ситуация „развалена телефонна верига”.
Гост
 

Мнениеот Гост » 18 Окт 2005, 00:28

Аз нямах проблеми с подаването на данъчна декларация. Ако имаш въпроси пиши на sarkizov@abv.bg
Гост
 

Re: Помогнете ми !

Мнениеот Гост » 18 Окт 2005, 08:08

Единствената електронна услуга, които съм ползвала досега, е проверка на здравните ми осигуровки. Бих се възползвала от всички електронни услуги на администрацията, когато имам нужда от тях.
Гост
 

Мнениеот sdgt » 18 Окт 2005, 08:38

Изобщо не, предпочитам традиционните услуги и прекия контакт с държавните служители :)
sdgt
 

вяра

Мнениеот ostin » 19 Окт 2005, 11:34

Ползвам формуляри и инструкции за попълване ако има. Така всъщност пак се връщаме към „хартиеното” правителство.
ostin
Потребител
 
Мнения: 169
Регистриран на: 07 Окт 2005, 10:41

Мнениеот остин » 19 Окт 2005, 12:32

Да, използвам електронни услуги. Почти ежеседмично правя онлайн справки в Агенцията по вписванията – регистър БУЛСТАТ и службата по вписванията. С голямо нетърпение очаквам и електронния търговски регистър.
остин
 

Мнениеот mihaelina » 19 Окт 2005, 15:17

До сега – не, но за в бъдеще съм твърдо решена, че ще ги използвам. За съжаление една от причините да бъда така „навита” е лошото отношение на голяма част от административния персонал. Освен това ясно осъзнавам, че по този начин ще си спестявам много време и нерви.
mihaelina
 

Мнениеот вяра » 19 Окт 2005, 15:26

какво имаш предвид?
вяра
 

Мнениеот fasul4e » 09 Юни 2007, 16:56

Всеки ли може да прави справки в службата по вписвания? Какъв е адреса,ако е така ?
fasul4e
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 07 Юни 2007, 16:24

Мнениеот kontrol » 12 Юни 2007, 12:34

Всеки.
Зависи от местоположението на имота.
Горното представлява потенциално грешно становище. Консултирайте адвокат, ако искате сигурност и юридическа отговорност при защитата на правата Ви.
kontrol
Активен потребител
 
Мнения: 1109
Регистриран на: 05 Сеп 2005, 15:49

Мнениеот donpezi » 15 Дек 2007, 17:08

Позлвам успешно всички услуги, които ми дава право електронния ми подпис да ползвам. Няма проблеми засега и пести много време.
След тебе злото диша като хрътка - доброто е обществено понятие.
Разтвориш ли ръцете за прегръдка - ти вече си удобен за разпятие.
donpezi
Нов потребител
 
Мнения: 5
Регистриран на: 26 Ное 2007, 05:13


Назад към e-Government


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


cron