навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Авто

Renault с нова визуална идентичност

2021-03-11 0

Renault с нова визуална идентичност

Логото на Renault - стилизирана геометрична форма на диамант олицетворява марката от 1925 г. до днес. Доказателството е новата версия, представена през януари и внедрена преди няколко дни.

"Диамантът е една от най-разпознаваните форми в световен план, както и в света на автомобилите. Това е семпла геометрична форма, със силна, мощна идентичност; предизвикателството беше да обновим тази форма, като й дадем смисъл и нови, съвременни ценности, за да пренесем марката в бъдещето." сподели Жил Видал, дизайн директор на Renault

При обявяването на плана Renaulution, нов диамант на Renault беше гордо представен зад Лука де Мео, изпълнителен директор на Renault, както и върху решетката на Renault 5 Prototype. Оттогава този нов символ се разгръща постепенно, без никакви фанфари. Първо с новата рекламна кампания на ZOE във Франция, след това в социалните мрежи на марката. Лансиране, което трябва да бъде умерено, но ефективно.

Ново лого за пренасяне на марката в нова ера

В течение на своята история Renault няколко пъти подменя своята визуална идентичност. Но едно нещо не се променя от 1925 г. - диамантената форма, която служи като основа за логото. Веднага разпознаваема, тя е емблематична за марката.

Със своите ъгли, прилепени към предния капак на автомобилите от миналото, тази геометрична фигура е наложена от Луи Рено. Оттогава диамантът на Renault е преработен не по-малко от осем пъти. Девет, с най-новата версия. Това показва колко силно марката се стреми да се развива с времето. 

Създадена през 1992 г., макар и преработена през 2015 г., последната версия на емблемата на Renault започва да остарява. За да посрещне предизвикателствата на съвременната международна марка, но и многообразието от нейните полета за изява, особено дигитални, от 2019 г. нова версия е в процес на разработка, обяснява Жил Видал. "Балансът между признаването на наследството на марката и навлизането в нова ера, символ на бъдещето", наскоро представеното лого, по-модерно и жизнено, се стреми да надхвърли придобитата известност. 

"В унисон с времето и решително модерен, рестилизираният диамант перфектно олицетворява ерата „нова вълна“, в която Renault навлиза", продължава Жил Видал. Следователно той естествено беше разкрит по време на представянето на стратегическия план Renaulution и интегриран върху решетката на Renault 5 Prototype. Блестящото посрещане, което получи, убеди ръководството на марката да го лансира официално като новото лого.

Още по-емблематичен диамант

За Жил Видал диамантът фундаментално олицетворява Renault. Да се запази тази универсална геометрична форма е очевиден избор. "Преосмислихме го да стане по-емблематичен, семпъл и смислен, истински вечен подпис, без излишни ефекти или цветове, с доминация на линиите, съществена част от нашето графично наследство", обяснява той.

Необезпокоено от подпис или типография, това ново лого е проектирано да живее в движение. Плоската текстура улеснява анимацията му, например при видео или дигитален формат, но също и при приветствените поздрави в автомобилите. 

Новото лого постепенно ще се прилага към автомобилите на Renault. До 2024 г. цялата гама на Renault ще носи тази нова емблема.

за 57%  против 43%  1565 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума