навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Лайфстайл

"Загорка" насърчава отговорната консумация сред младите шофьори

2019-05-21 0

"Загорка" АД подкрепи Съюза на българските автомобилисти при избора на най-добрите и отговорни млади водачи. На финала на състезанието "Най-добър млад шофьор на България", което се проведе този уикенд в София, компанията за пореден път затвърди дългогодишните си усилия в подкрепа на отговорното поведение и безопасността при шофиране.

За "Загорка" безопасността на пътя е сред основните приоритети, залегнали в дългосрочната стратегия на компанията. Пивоварната демонстрира дългосрочен ангажимент и чрез мащабното си партньорство F1®-Heineken®, което стартира през 2016 г. с кампанията "When You Drive, Never Drink" и посланици Дейвид Култард и сър Джаки Стюърт. В основата на партньорството стои ясното и добре обосновано послание за отговорна консумация "Когато шофирате, никога не употребявайте алкохол", с което както на глобално, така и на местно ниво, компанията се стреми да бъде двигател на положителната промяна.

"С партньорството ни със Съюза на българските автомобилисти, целта ни е отново да привлечем внимание към отговорното поведение, когато сядаме зад волана. От нас зависи да не консумираме алкохол, когато ни предстои да шофираме, като нашето решение е когато консуматорите ни искат да се насладят на любимото пиво, да изберат такова с 0.0% съдържание на алкохол или да се възползват от услугите на компаниите, които ще осигурят безопасното им транспортиране до дома. Вярваме, че поставянето на безопасността на първо място и поведението на пътя е лична отговорност с обществена значимост", сподели Катерина Миланова, мениджър Корпоративни комуникации и устойчиво развитие, "Загорка" АД.

В унисон с обществения диалог за отговорна консумация, "Загорка" инвестира много ресурси и усилия в развитието и промотиране на безалкохолно портфолио, за да отговори на нуждите на потребителите, които искат да се насладя на любимата си бира с отговорност и без риск за тях и другите участници в движението по пътищата. Портфолиото Zero Zone включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с локалните брандове "Загорка" 0.0% и "Ариана Радлер" 0.0% с вкусовете лимон, малина, тъмен лимон, портокал и грейпфрут.

за 65%  против 35%  2121 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 

rss
Посети форума